رئیس هیأت قایقرانی استان کرمانشاه گفت: هیوا افضلی، بانوی قایقران کرمانشاهی در بخش کانوکانادایی برای حضور در رقابت‌های کاپ جهانی آب‌های آرام هم‌اکنون در اردوی آمادگی پیش از مسابقات به سر می‌برد.
کد خبر: ۴۲۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 11 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمد سهراب‌بیگ با اشاره به حضور تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام در بخش آقایان و بانوان در رقابت‌های کاپ جهانی، اظهار داشت: تیم ملی با 12 ورزشکار در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد.

رئیس هیأت قایقرانی استان کرمانشاه با بیان اینکه رقابت‌های کاپ جهانی به میزبانی مجارستان در روزهای پنجم تا هفتم خردادماه جاری برگزار می‌شود، گفت: استان کرمانشاه نیز در این دوره از مسابقات یک نماینده در بخش بانوان دارد.

وی به حضور هیوا افضلی، بانوی قایقران کرمانشاهی در بخش کانوکانادایی در ترکیت تیم ملی بانوان قایقران آب‌های آرام اشاره و بیان کرد: تیم ملی آب‌های آرام بانوان و آقایان ایران به منظور برپایی اردوی آمادگی پیش از مسابقات عازم شهر بوداپست مجارستان شدند.

سهراب‌بیگ با اشاره به اردوی آمادگی 18 روزه اعضای تیم ملی آب‌های آرام آقایان و بانوان در مجارستان، گفت: بانوی قایقران کرمانشاهی نیز هم‌اکنون به همراه اعضای تیم ملی در اردوی آمادگی در شهر بوداپست مجارستان مشغول به ادامه تمرینات خود برای شرکت در رقابت‌های کاپ جهانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار